ARA 2CREA2 ÉS MOTTO.
VISITA LA NOVA WEB AQUÍ.
ARA 2CREA2 ÉS MOTTO.
VISITA LA NOVA WEB AQUÍ.
De Portes Enfora ha sigut un projecte molt gratificant. Per què? Doncs perquè és d'aquells clients que et deixen total llibertat creativa per desenvolupar la seva imatge i comunicació. Amb clients així la feina surt bé, ràpida i amb molta coherència. De Portes Enfora necessitava una imatge diferenciadora i potent que mostrés el què és, una botiga-jardineria, i que alhora pugués descriure els diferents serveis que ofereix. A part, vam pensar l'estratègia de comunicació de manera que havia de ser molt personal, molt de tu a tu.
www.deportesenfora.cat
Una identitat corporativa forta, de colors vius però alhora naturals. Pel logotip vam voler defugir de representar un element natural i vam optar pel concepte "De Portes Enfora". Així vam crear una imatge neta i positiva i vam poder utilitzar elements més reconeixibles i icònics per a la resta d'imatge corporativa. La imatge corporativa es basa en tres colors principals: el verd, el marró i el blanc.
Seguint amb el que vam marcar amb la imatge corporativa, el disseny gràfic es basa normalment en els tres colors principals i amb icones simples i fàcils per identificar elements. D'aquesta manera la gràfica sempre té una coherència i la comunicació és més eficaç. El disseny gràfic l'hem aplicat a diferents formats: fulletons, pósters, banners publicitaris, pàgina web corporativa..
Al ser una botiga física on un incentiu molt gran és veure i tocar els productes, vam optar per seguir una estratègia de comunicació més offline que online. La part online serveix de base per anunciar actes, esdeveniments, ofertes.. i la comunicació offline és a base de promocions a la mateixa botiga, el boca-orella, col·laboracions amb la premsa i ràdio, cursos, formacions i actes a la mateixa botiga, etc.