Nou projecte: Optievents

Ja podeu veure penjat a la pàgina web de 2CREA2 el projecte d’Optievents!

Plataforma web

Optievents és una plataforma web que ajuda amb la part més feixuga d’organitzar un esdeveniment: la recerca de proveïdors.
En aquesta comunitat web hi ha un directori de més de 3.000 proveïdors per esdeveniments d’empresa, des de restaurants i càterings fins a activitats de lleure i gadgets.
La plataforma està organitzada des de dos apartats principals: “La Herramienta” i “Proveedores”. Ambdós serveixen per trobar un proveïdor però amb diferències. La herramienta selecciona els 6 proveïdors de cada categoria que més s’adapten a les teves necessitats (prèviament definides des d’una sèrie de filtres) i Proveedores és un directori, on també pots filtrar segons les necessitats que tinguis.

Disseny i arquitectura web

2CREA2 també hem fet l’estudi d’arquitectura web i de continguts, basant-nos en un esquema molt simple i potenciant l’usabilitat des de qualsevol dispositiu. És una pàgina web amb disseny responsive.

Consultoria, màrqueting online i posicionament

Un projecte web d’aquesta magnitud requereix una estratègia definida i clara de comunicació i imatge. Des de 2CREA2 realitzem la consultoria estratègica del negoci així com la consultoria web i de comunicació. A part, també portem a terme tasques de posicionament web.

Mira el projecte aquí: Optievents – 2CREA2

Mira la pàgina web aquí: Optievents: Comunitat de proveïdors d’esdeveniments d’empresa

Nous projectes entrats a la web – Part III

Ens quedava parlar sobre l’últim projecte entrat a la web. Un projecte una mica diferent dels altres que hi ha entrats però que hi estem posant molt èmfasi i estem potenciant molt degut a la seva viralitat i eficàcia. Es tracta d’un concurs a Facebook.

La marca TAG ME és una marca bastant reconeguda a Barcelona (i Catalunya). Realitza peces de roba de qualitat, majoritàriament de pell, amb dissenys propis. TAG ME ja tenia bastants seguidors al Facebook i volia fer una acció per guanyar-ne de nous i alhora crear engagement amb els actuals. 2CREA2 vam proposar fer un concurs de Facebook regalant un producte de la marca i promocionant-lo amb anuncis a Facebook.

Així va sortir el sorteig d’un clutch valorat en 95€. El disseny del concurs va ser cosa ràpida i ens vam posar d’acord molt fàcilment: un disseny simple, clar i que seguís l’estètica de la marca. La promoció va durar un mes i els resultats aconseguits són més de 350 nous fans i un augment de l’activitat a la seva pàgina de Facebook.

El concurs l’hem dut a terme amb una plataforma pròpia pel desenvolupament de concursos i sorteigs a Facebook, que ens permet crear el concurs i fer-ne el seguiment dels usuaris i participants des d’un mateix lloc i amb molta facilitat.

Enhorabona TAGME!

Concurs Facebook

Nous projectes entrats a la web – II part

Avui us volem parlar d’un altre projecte que hem dut a terme aquest principi d’any i que recentment hem penjat a la pàgina web de 2CREA2.

Es tracta de Ca la Iaia, un centre de dia que ha obert les seves portes a finals de maig. És un centre de dia per gent gran diferent: tenen unes instal·lacions modernes, plenes de llum i de vida, amb mobiliari de disseny i amb una filosofia de “el primer és el client”.

Ca la Iaia va venir a 2CREA2 amb una lleugera idea del que volia i necessitava: tot. Des de 2CREA2 li hem desenvolupat tota la imatge corporativa, la pàgina web i la publicitat. 

En quant a la imatge corporativa, necessitavem transmetre la modernitat del centre i alhora la calidesa del sector. Per això vam optar per un logotip abstracte i una gama de colors amables amb un toc de vermell, punt diferencial i que aporta el punt de vida que requeria el projecte.

Projecte Imatge Corporativa + Web Ca la Iaia

Seguint la imatge corporativa vam desenvolupar la papereria corporativa: targetes, sobres, paper de carta.. i també els fulletons publicitaris inicials.

La pàgina web segueix la línia corporativa inicial i dóna a conèixer els diferents serveis i informacions de l’empresa.

Si la voleu veure cliqueu al següent enllaç: Ca la Iaia web

Què us ha semblat? Nosaltres hem estat molt còmodes durant tot el desenvolupament del projecte i estem molt orgullosos del resultat: una imatge corporativa forta i diferencial.

Si heu d’engegar un projecte i necessiteu els materials bàsics i necessaris per començar: la imatge corporativa, pàgina web, targetes de visita i fulletons corporatius contacteu amb nosaltres i us farem una oferta irrenunciable 😉

Nous projectes entrats a la web de 2CREA2!

Hem tornat a actualitzar la pàgina web de 2crea2 amb tres nous projectes que teniem pendents d’ensenyar-vos! Els tres projectes són molt interessants i bastant diferents entre ells, així que ens fa il·lusió explicar-los una mica.

Avui us expliquem…

Cómo Combinar

Suposo que ja n’haurem parlat algun cop aquí al blog, sinó més endavant farem una entrada explicant què és, l’objectiu i les característiques d’aquest projecte. De moment l’hem posat a la web com a projecte perquè està agafant unes dimensions bastant grans i importants dins del sector de la moda i tendències!

Cómo Combinar és un magazine online sobre combinacions de colors, roba, bellesa, decoració, etc. Des de 2CREA2 l’hem impulsat i portem tota la comunicació i imatge de marca, fem content marketing, és a dir, redacció de continguts i sobretot posicionament SEO. Estem molt orgullosos de la nostra feina ja que si al Google cerqueu “como combinar colores/ropa/una falda…” el més probable és que ens trobeu a primera posició! :)

Una tasca de posicionament SEO (natural) que portem fent des de fa un any i mig aproximadament i que va evolucionant i millorant dia a dia.

Actualment la pàgina web té una mitja de 2.300 visites diaries, és a dir unes 65.000 visites mensuals!

Si teniu un projecte en ment que necessiti funcionar online la millor manera és fent posicionament natural, basant-se molt en el màrqueting de continguts i les xarxes socials, ja que com bé vam veure a l’última entrada, estar posicionat a les xarxes socials i estar en contacte amb els públics objectius de manera directa és un factor clau a l’hora de crear i posicionar una marca.

Així que si esteu interessats en fer créixer el vostre projecte i donar-lo a conèixer en parlem! 😉

Nou projecte web i màrqueting online: Neteges Tot Net

Neteges Tot Net és l’empresa de referència pel que fa a neteges professionals per a empreses. És per això que estem molt orgullosos de presentar el que hem fet per ells: la seva nova pàgina web amb disseny responsiu.

L’objectiu era donar a conèixer tots els diferents serveis que ofereixen de manera clara, ordenada i senzilla. Així que vam optar per un disseny modern, que ressaltés el contingut i sense estridències.

Amb el paralel·lisme, és una pàgina web molt neta, com havia de ser! :)

A part de la pàgina web també som els encarregats, juntament amb el Departament de Màrqueting, del màrqueting de continguts i xarxes socials, fent de community managers.

Mireu el projecte a la nostra pàgina web i la seva pàgina web directament:

Nou projecte web i màrqueting online: Neteges Tot Net

Pàgina web Neteges Tot Net

I parlant de Selfies…

selfie_degeneres

El selfie més famós va ser fet ahir a la cerimònia dels Òscars de la mà de Bradley Cooper amb l’smartphone d’Ellen DeGeneres!

El resultat d’aquest selfie tan “glamurós” és que ha estat retuitejat més de 2,1 millons de vegades!!

Fins ara el tuit que havia tingut més repercussió era un d’Obama, que va arribar a la xifra de 800.000 retuits.