Brand Storytelling: com crear una història

“Experts en narrativa expliquen la importància d’aplicar aquest mètode a les empreses per millorar la relació amb el seu target i mostren els passos per crear una marca més eficient, completa i coherent”

Recomanem llegir l’article al Via Empresa sobre el Brand Storytelling, concepte que actualment ha agafat un gran protagonisme dins del món del màrqueting i branding.

Els passos essencials que descriuren per crear una bona estratègia d’storytelling són:

1- Story Harvesting: analitzar i avaluar les experiències, opinions..

2- Story listening: escoltar i saber on està la marca actualment

3- Story mapping: l’elaboració d’un mapa amb l’estat actual de la marca, idees, opinions..

4- Story shaping: dónar forma a la història

5- Story telling: com s’explicarà la història, qui ho farà..

6- Story questioning: interactuar

Llegeix l’article sencer aquí: Via Empresa

 

Les claus del posicionament SEO 2.0

Us recomanem llegir l’article al Via Empresa de Pau Garcia Fuster, on realitza una entrevista a Ismael El-Qudsi, un reconegut expert en posicionament SEO sobre l’actualitat del posicionament, la seva importància i cap on evoluciona.

Via Empresa – Posicionament SEO 2.0

Des de 2CREA2 també estem convençuts que el posicionament SEO és un punt clau a l’hora de desenvolupar un projecte online ja que és el que et dóna visibilitat. I, com bé apunta El-Qudsi, el posicionament no recau només als cercadors sinó que també ha passat a les Xarxes Socials, a les “app stores” i cada cop més al mòbil.

Si voleu que parlem sobre com posicionar el vostre projecte estarem encantats! :)

 

Entrevista amb Joaquín Lorente a Via Empresa

Us recomanem llegir l’entrevista a Joaquín Lorente, publicista i escriptor. Joaquín Lorente reflexiona sobre les marques, les paraules i les imatges.

Algunes idees interessants:

“Les marques són allò que publiquen però per damunt de tot són idees”

Els éssers humans estem plens de buits i les marques, en qualsevol dimensió, el que fan és omplir buits o desitjos. És la base de l’èxit.

Us deixem l’enllaç:

Via Empresa – Joaquín Lorente

Articles interessants!

Us recomanem la lectura de tres articles interessants de la famosa revista Yorokobu sobre la importància del contingut, la forma com l’escrius i la dedicació. 

Amb l’auge de blogs que hi ha actualment, el mercat està saturat de continguts i s’ha de saber destriar molt bé per quedar-te amb els realment interessants i útils.

Caperucita Roja y el SEO feroz

Ricitos de Oro y los tres blogueritos

El cuento de la bloguera lechera

Una bona manera d’organitzar els continguts (ja siguin de blogs corporatius, blogs per hobby..) és amb un calendari de continguts. El calendari de continguts et permet crear-te una estratègia a seguir, definida a partir d’uns objectius concrets. Així es pot evitar el problema de dedicar-hi poc temps o “anar-te’n per les branques” amb el tipus de continguts que escrius.

Aquests contes, especialment el de la Caputxeta, també posen en relleu la importància d’un bon contingut i de les bones idees en contraposició al posicionament SEO.