avortament_anglaterra

El cas dels anuncis d’avortament a Anglaterra

Una agència de viatges va llançar una campanya per anunciar viatges per avortar a Anglaterra. Aquesta campanya, suportada per un vídeo i uns cartells, ha estat altament criticada a les xarxes socials i ha causat molt de rebombori.

El cas és que és una campanya d’un col·lectiu, el Col·lectiu New Life, que critica l’actitut del Govern de masclista, classista i hipòcrita per la nova llei d’avortament que està prevista d’aprovar.

La campanya ha tingut molt impacte i ressò per totes les xarxes socials, generalment amb comentaris d’indignació. Però el col·lectiu també diu que hi ha hagut persones interessades realment en el pack que oferien de viatge a Londres + avortament.

Són les noves regles del joc? Hem de crear campanyes tant impactants per aconseguir l’atenció de la població i dels mitjans? En aquest cas s’ha demostrat que ha estat un punt a favor de la viralització, per fer que tothom ho vegi i s’hi impliqui.

A Playground fan una mica més d’anàlisi sobre la campanya i la seva evolució: aquí

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *