community_manager

Cinc claus per generar contingut a la xarxa

Produir bons continguts i que tinguin impacte és una eina clau per al posicionament de la marca

Així comença l’article de Pau Garcia Fuster al Via Empresa d’aquest divendres. Un article que us recomanem per les directrius que dóna a l’hora de crear continguts a les xarxes socials i que siguin atractius i que facin interactuar als seguidors.

1. Snack content: continguts breus.

2. Transmedia: a cada xarxa social, una manera d’explicar diferent.

3. Explora territoris: buscar nous continguts, noves maneres d’arribar a la gent.

4. Coquetejar: buscar la interacció

5. Equilibri: constància!

community_manager

Molt interessant i recomanable ja que a l’hora de gestionar les xarxes socials, els community managers tenen una feina important per donar a conèixer la marca, els seus valors, la seva manera de fer i no és parlant de nosaltres mateixos tot el dia sinó aportant continguts interessants, curiosos i diversos pel nostre públic.

Podeu llegir l’article aquí

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *